Markten

Narrowcasting als instore marketing instrument in winkels

Onderzoek wijst uit dat 80% van de aankoopbeslissingen wordt genomen op de winkelvloer. e-Poc Retailschermen bieden winkeliers ongekende, nieuwe communicatiemogelijkheden met klanten. U kunt uw doelgroep attenderen op aanbiedingen en acties. Door het inzetten van touchscreens helpt u uw klant interactief de juiste producten te selecteren en schappen te vinden. e-Poc kan op deze manier aankoopbeslissingen beïnvloeden en daarmee bijdragen aan het verhogen van uw service en omzet (hoge ROI).

e-Poc Confrontatieschermen zijn schermen die gekoppeld zijn aan uw beveiligingscamera's. De schermen tonen naast de beelden van de confrontatiecamera ook mededelingen, aanbiedingen of acties uit de folder. Met confrontatieschermen toont u eenvoudig maar doeltreffend uw belangrijkste boodschap: wij hebben bewaking en we hebben aanbiedingen!

Speciaal voor makelaars, uitzendbureaus en reisbureaus zijn er e-Poc Etalageschermen. Door een koppeling met uw databases laat u automatisch uw objecten, vacatures of reizen rouleren op één of meer etalageschermen. Passanten kunnen gedetailleerde informatie op een scherm naar voren halen door een sms te sturen. Ook kan er informatie worden doorgestuurd naar de passant via Bluetooth, sms of e-mail. Meer van deze toepassingen kunnen optioneel ontwikkeld worden voor uw Etalageschermen.

e-Poc Spiegelschermen of mirrorscreens zijn speciaal ontworpen voor modezaken, kapperszaken, opticiens en andere winkels in de detailhandel. Er zijn diverse toepassingen mogelijk: een spiegel verandert in een beeldscherm en vertoont relevante informatie over de klant. Een scherm dat dient als abri verandert in een spiegel zodra de klant er voor staat.

Retailscreens demonstratie

Om deze demonstratie te bekijken dient u de laatste versie van Adobe Flash Player te installeren.

Narrowcasting @
e-Poc Narrowcasting bij Toyota
Powered by e-Poc


Notice: Undefined index: color in /home/epoc/domains/e-poc.nl/public_html/engine/content.php on line 594